Fethiye - Olympos Tekne Turu (4 günlük)

Fethiye'den Olympos'a kadar uzanan bu dört günlük tekne turumuzda muhteşem Akdeniz sahil şeridini keşfedeceksiniz. Bu güzergah genellikle daha uzun ve bağımsız Türkiye turu yapan tatilcilerin tercih ettiği bir rotadır. Ve tabii ki, Olympos'tan Fethiye'ye ters yönde de yapmak mümkündür.

Fethiye, Ölüdeniz, Gemiler Adası

Fethiye limanında demir atmış teknemiz sizleri bekliyor. Keyif dolu yolculuğunuzun ilk durağı öğle yemeği almak üzere Samanlık'taki kumlu koy olacak. Yukarıdan bizleri izleyen dağlardan gelen bir su altı ırmağı tarafından serinletilen suya bir dalış yapmak keyfinize keyif katacaktır. Daha sonra, Babadağ Dağı'nın ikiz zirvesinin gözetiminde bulunan, yüzme, yamaç paraşütü ve diğer su sporlarına ev sahipliği yapan, bölgenin gözde turizm merkezi olarak ün yapan sakin Ölüdeniz lagününe geçiyoruz. Bol adrenalınlı macerayı seven misafirlerimiz burada yamaç paraşütü yapabilecekler.

Bu gün ki yolculuğumuz Gemiler Adasında son bulacak. Adanın Bizans döneminden kalma   kilise harabelerinin arasında dolaşmak ve  adanın zirvesinden muhteşem gün batımını seyretmek, akşam yemeğinden önceki keyifli aktiviteleriniz olabilir.

Fırnaz Koyu, Kaş, Aperlai

İkinci günümüzde, siz yatmanın tadını çıkarırken, biz Akdeniz’in açık sularına açılmak için erken kalkıyoruz. Sizler uyandığınızda, güzelim Kaş kasabasının limana demirlemeden önce Kalkan yakınlarındaki Fırnaz Körfezi'nde hoş bir kahvaltı yapacağız. Kaş’ta, hediyelik eşyalarınızı alabilir, ya da, sadece oturup bir kahve yudumlayarak dünyanın dönmesini izleyebilirsiniz.
Gecelemek için Sıcak koyuna geçiyoruz. Dileyen misafirlerimiz bozulmamış Aperlai Yarımadası'nı ve M.Ö.5. yüzyıldan kalma sikkelerin bulunduğu yıkık Likya kentini keşfedebilecek.

Batık Şehir, Simena, Gökkaya Koyu

Üçüncü günümüzde sizlere Kekova Adası'nın batık şehrini keşfetme fırsatı sunuyoruz. Sadece tekneyle erişilebilen bu ünlü turistik yer gerçekten görülmeye değer. Daha sonra,dik sokakları, yerel orijinal dondurması ve bitki çaylarıyla ün kazanmış, dağlık yamaçlara inşa edilmiş Simena köyünü keşfediyoruz. Bu gün, gecelemek için, ufak adacıkların yer aldığı Gökkaya körfezine demir atıyoruz. Burada herkesi mutlu edebilecek bir aktivite imkanı bulunuyor; İsteyen yüzmenin keyfini çıkarırken, isteyen de Roma harabelerine bir tekne gezisi düzenleyebilecek.

Andriake, Olympos’a transfer

Lezzetli bir kahvaltıdan sonra, Roma tiyatrosu ve kayalar arasında yosun tutmuş  mezarlarını barındıran Demre’ye bağlı Andriake limanına giriyoruz. Burası aynı zamanda cömertliğiyle bilinen Noel Baba efsanesine yol açan Aziz Nicholas'ın memleketiydi.

Fetiye – Olimpos arası tekne yolculuğumuz burada sona eriyor. Teknemizle vedalaşma zamanı gelmiştir. Artık yolculuğunuza karadan devam edeceksiniz.

Fiyat ve kontenjan veya diğer sorularınız için bize kısa bir mesaj atın.